[Java lista] Eclipse Demo Camp

Orsolya Bali obali at b2international.com
2010. Okt. 11., H, 14:26:49 CEST

Kedves Eclipse-barátok,

Hamarosan itt az őszi DemoCamp, a szokásostól eltérően most első
helyszínünkön, a Miniatűr melletti bortrezorban várunk titeket november
19-én, pénteken. Ismételten várjuk a jelentkezéseteket rövid (maximum 15
perces) demókra, prezentációkra, a téma változatlanul az Eclipse.

A hangsúly - azon túl, hogy a budapesti Eclipse közösség rendszeresen
találkozhat - továbbra is a tudásmegosztáson van, így arra szeretnélek
buzdítani Benneteket, hogy minél többen minél többféle arra érdemes témát,
projektet, innovációt, technológiai újdonságot, stb-t mutassatok be amivel
munkátok, illetve tanulmmányaitok során találkoztatok.

Feliratkozni (részvétel illetve demo) itt tudtok:
http://wiki.eclipse.org/Eclipse_DemoCamps_November_2010/Budapest

Bármilyen kérdéssel pedig engem keressetek nyugodtan emailben.

Üdv,

Orsi
B2i

--