[Java lista] postgres 9 tranzakcio

Balázs Hollósi hollosibalazs at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 11:37:47 CEST

szia

igen, ezt megoldotta az uj jdbc driver, a tranzakcioval van/volt
problema. most mukodnek szepen a dolgok, a non transactional
connection kapcsoloval. mivel ez az alkalmazas maga kezeli a
tranzakciokat (nem jpa, sima jdbc kapcsolatok) ennek ugy gondolom
eddig is ki kellett volna jonnie.. 8.4 alatt mukodott minden
rendesen.. na mind1, ennyivel is okosabbak lettunk.. :)