[Java lista] Wicket

Peter Olaj Peter.Olaj at amkai.com
2010. Okt. 14., Cs, 12:17:50 CEST

Sziasztok!

Van egy Eclipse (Helios) enterprise projectem, EJB és web modullal, ahogy kell. A web modulban Wicket-et szeretnék használni. Wicket + EJB párosításhoz azt találtam, hogy hozzá kell még csapni a wicket-contrib-javaee.1.1.jar-t és a cglib-nodep.2.2.jar-t, valamint a származtatott WebApplication init()-jébe:

addComponentInstantiationListener((IComponentInstantiationListener)new JavaEEComponentInjector(this));

ezek után már a Wicket dob egy RuntimeException-t:

java.lang.NoClassDefFoundError: org/apache/wicket/proxy/ILazyInitProxy

Viszont ezt az osztály megvan, a wicket-ioc...jar-ban van és az együtt van a Wicket többi részével, de valamiért mégsem látja.

Mit rontottam el?

Péter