[Java lista] Wicket

Peter Olaj Peter.Olaj at amkai.com
2010. Okt. 14., Cs, 14:13:38 CEST

Mivel ez egy JVM paraméter feltételeztem, hogy ha megnyitom az Eclipse-ben a bejegyzett Glassfish Launch Configuration-ját és ott megadom mint VM argument, akkor működni fog, de nem. Nem jelennek meg a konzolon az osztálybetöltési információk.
Rossz helyre írom a paramétert, vagy rossz helyen keresem az információt?

Péter