[Java lista] CKEdiotr - Java integráció

Istvanovszki Zoltán zoltan at istvanovszki.hu
2010. Okt. 21., Cs, 15:47:01 CEST

Üdvelet!

Bár irtó mókás dolog lenne, ámbátor egy ilyen kombót össze lehet (talán)
hegeszteni:
http://kcfinder.sunhater.com/ + http://quercus.caucho.com/

Amúgy szerintem a kcfinder megoldása mentén a
http://dev.ckeditor.com/browser/FCKeditor.Java/trunk forrását
felhasználva lehetne portolni egy saját megoldást.

Ha közzé lesz téve GPL-ben azt köszönjük. :))