[Java lista] ThoughWorks technology radar szerint a Java döglődik

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2010. Sze. 2., Cs, 09:26:57 CEST

Hi !

Én nem olvastam a dokumentumot és nem is fogom.
De egyszer már mondtam itt a listán: attól hogy valaki valamit mond attól még nem lesz igaza.
Lényegtelen hogy szóba mondja vagy cikket ír.

Én ismerek egy embert aki szerint is a java szar, és a javascript az Isten.
Ő már arról beszél hogy serveroldalon is bejön a javascript és mindenki ebben
fog programozni. Ő sajnálja hogy a javascript-be bekereült a "java" szócska
hiszen így lehúzza az egész javascript technológiát ez a hülye elnevezés.

Szóval attól még hogy ilyeneket mond valaki nem kell neki bedőlni :)
Az ember ismerjen meg több dolgot és szerintem mindenki maga döntse el hogy
mi a jó, én kevésbé hallgatok mások véleményére !

Joe