[Java lista] ThoughWorks technology radar szerint a Java döglődik

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 10:20:47 CEST

Igy van, egy jo IDE tamogatas sokat tud segiteni. Viszont hiaba a
tamogatas, ha nincs kialakitva egy olyan kornyezet, ami leveszi a munka
nehezet a vallamrol. Vegyunk egy pelda: tobb partnertol rendszeresen
importalunk be csv allomanyokat. A csv tartlama partnerenkent kulonbozo.
Ha nem foglalkozunk a kornyezet kialakitasaval, akkor partner eseten le
kell programozni azt a logikat, ami csv-t felolvassa, az adatokat a
megfelelo hozza, es a rendszer megfelelo bemenetenek odaadja. Ha ugyesek
vagyunk, es ki tudunk alakitani egy import kornyezetet, akkor az egesz
leegyszerusodhet - mondjuk - egy uj import feladat letrehozasara. Itt a
nyelvi tulajdonsagok nem nagyon szamitanak.