[Java lista] ThoughWorks technology radar szerint a Java döglődik

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 10:35:16 CEST

Az irasban en nem talaltam olyat, hogy a Javascript-et szerveroldali
nyelvkent ertekelnek. Szerintem is jo nyelv, de kicsit nagyvonaluan
-talan a figyelemfelkeltes miatt- huztak be kozepre.

A Java talan azert kerult a kor szelere, mert trendi dolog leirni,
foleg most a felvasarlas utan. Erdekes hogy a Scala-val egy szintre
tettek.

Megegy erdekesseget talaltam, hogy a Thoughworks az Intentional
Software-rel dolgozik az utobbi idoben. (Azt nem tudom hogy ez
partnerseget vagy az eszkoz hasznalatat jelenti.) Ez Charles Simonyi
cege.