[Java lista] Maven, m2eclipse EJB3 project

gabor.liptak gabor.liptak at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 16:58:38 CEST

Sziasztok!

Megfejtettem. Nem kifejezetten értem hogy miért így van, de az m2eclipsenek van egy m2 extras nevű kiegészítése, amit másik update siteról kell leszedni, és abban van wtp támogatás, melynek hatására a web modul és ejb modul konfigokat magától és jól megcsinálja. Heuréka. Mostmár csak azt nem értem mi a francnak kellett külön rakni.

Üdv:

Lipták Gábor