[Java lista] Szoftver-tesztelés

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Sze. 5., V, 20:14:24 CEST

Van jó magyar könyv is, amit a HP adott ki, és ezért egy kicsit a HP termékek felé hajlik a keze, de becsületükre legyen mondva a szerzőknek, hogy ennek ellenére jó. Holnap nem biztos, hogy eljutok az irodába, ahol a könyv van (és ha igen, akkor sem biztos, hogy eszembe jut) de megnézem, és megírom ide a listára a pontos címet, szerzőket stb.

BTW: A Verhás és Verhás elég sokat foglalkozunk teszteléssel, amikor valaki más szoftvereit teszteljük, és segítünk javítani.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com