[Java lista] Szoftver-tesztelés

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Sze. 5., V, 20:17:08 CEST

Ezzel teljesen egyetértek, és ez nem csak a tesztelésre igaz. Viszont (nem csak a tesztelésre) a tapasztalat segít, hogy hamarabb átlásd a dolgokat és ne ess bele olyan csapdákba, amikbe nem kell feltétlenül beleesni. Ebben tud segíteni egy olyan könyv, amelyik struktúrát ad a témának, és segít a "gondolkodásban".

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com