[Java lista] Szoftver-tesztelés

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2010. Sze. 5., V, 22:00:23 CEST

Szia,

két sor változtatás után futtatás? Azt hiszem, anti-maven pattern a neve... :) Csak mert én is pont így csinálom, van is elég bajom vele néha.

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler
Team Leader
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
- Schedule & Revenue Management
- Business Intelligence & Database Solutions
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH1-31
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck