[Java lista] Szoftver-tesztelés

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Sze. 5., V, 22:12:20 CEST

> két sor változtatás után futtatás? Azt hiszem, anti-maven pattern a
> neve... :) Csak mert én is pont így csinálom, van is elég bajom vele
> néha.

Ha a szokottnál kicsit rövidebbek a methodjaid, akkor az segít. Illetve
az se baj, ha csak néha tévesztesz, és nagyobb dolgokban nem hibázol.
Debuggert szinte sose használok, inkább printf()-ekkel teletűzdelem a kódot.

A másik, ami segít az a dataflow architektúrának az a tulajdonsága, hogy
nagyon erősen enkapszulál, nem tudom máshogy fogalmazni, a komponens az
szent és sérthetetlen - és hibátlan. Mivel ismeretlen környezetre kell
tervezni, sosem igazíthatod egy kicsit sem a hívó-használó igényei
szerint, ami megóv a "tudom, ezt így kéne szépen csinálni, de"
megfontolásoktól.
--
ern0
dataflow programmer