[Java lista] Szoftver-tesztel+AOk-s

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Sze. 5., V, 23:15:20 CEST

Halihó!

2010. szeptember 5. 22.41.49 dátummal istvan.ketler at lhsystems.com az
alábbiakat írta:
> Nem azt mondtam, hogy +AOk-les adatokkal tesztelj, csak azt mondtam, hogy
> az adatok mennyis+AOk-ge +AOk-s min+AVE-s+AOk-ge legyen olyan, amilyen a
> majdani +AOk-les rendszerben lesz.

  Milyen elvetemült mail kliens küld UTF-7 (!) karakter kódolással üzenet?
Költői kérdés volt (Microsoft Exchange V6.5)... :)

  Megeszi ezt bármi más is ezen kívül? Webmail is pöszén nézett, a KMail-ben
is rosszul jelenik meg, a HTML formája a levélnek borzalom, Java is azt mondta
rá, hogy "java.io.UnsupportedEncodingException: utf-7", oszt beintett, ahogy
kell.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor