[Java lista] Szoftver-tesztelés

biziclop biziclop at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 00:50:13 CEST

> Aham. Azok beszélnek így, akiknek a tesztelésről nem sok fogalmuk van... :P

Érdekes, én pont fordítva látom: azok hiszik azt, hogy a teszt és az
éles rendszer gyakran egyforma, akik még nem láttak valódi
fejlesztést.

Nem elméletileg lehetetlen, hanem csak a gyakorlatban nem történik meg
szinte soha. Persze itt most kizárólag céges belső fejlesztésekről
beszélek.

Mondjuk én már ott elakadtam, hogy ha van egy szerverem, meg van egy
kliens, ami valójában egy third party szövegszerkesztő program
pluginje, akkor most akkor valójában mi is számít 1 rendszernek.

lsp