[Java lista] Szoftver-tesztelés

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Sze. 6., H, 08:48:54 CEST

Mi ezt harmadik feles tesztelőként csináljuk, azaz a megrendelő megbízásából a szállítóval együttműködve dolgozzuk ki a teszteket és automatizáltan futtatjuk. Az ügyfél pedig egy webes felületen csak a story-kat látja, ami a teszt terv, a teszt futtató környezet és a futás utána teszt jegyzőköny (logokat szoktunk még csatolni, de azt nem olvassa át senki ha sikeres volt a teszt). És mivel minden teszt megjelenik "story" szinten mindet látja az ügyfél. Legfeljebb kicsit sok lesz a teszt eset, de ez ellen még sose tiltakozott senki.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com