[Java lista] Szoftver-tesztelés

biziclop biziclop at gmail.com
2010. Sze. 6., H, 11:45:39 CEST

2010/9/6 András Csányi <sayusi.ando at gmail.com>:
> Ebben az esetben két dolgot látok:
> - nem veszik komolyan, hogy van a tesztelés. Persze ennek ellenére meg
> kell csinálni. Sajnos voltam már ilyen cipőben és ki kellett harcolni,
> hogy ez meglegyen és senki ne piszkáljon bele csak a tesztelők. Ez
> nekem menedzsment probléma.

Szerintem a legtöbben arra panaszkodunk itt, hogy ez menedzsment
szintjén nincs megoldva, igen. Én legalábbis biztos, de így vettem ki
a többiek leírásából is.

Az egészben az a csapda, hogy vezető fejlesztőként tőlem várják azt,
hogy megoldást keressek az ilyen problémákra, ugyanakkor nekem más
javaslatom nem tud lenni, mint hogy több pénz kell dedikált
tesztmérnökökre és tesztelőkre is. Na, arról viszont hallani sem
akarnak. :)

lsp