[Java lista] Legjobb fejlesztő

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2010. Sze. 21., K, 22:43:05 CEST

2010/9/21 Molnár Miklós <timortinj at freemail.hu>:
> Hali,

> Ha sportanalógiát akarnék keresni, akor egy ilyen verseny értékelése hol
> helyezkedik el a jégtánc és 100m-es síkfutás által megadott spektrumon?

Én csak nagyon amatőr hobbi szinten ismerem a jégtánc sportot, de
tudom, hogy ott elég korrekt módon specifikálva vannak a
megvalósítandó "komponensek" és az értékelési szempontok. A jégtánc
pontozóbírók rutinosak a pontozásban, és mivel többen vannak,
tévedéseik kizárhatók.

A szoftveripari feladatok az életben is sokszor gyengén specifikáltak,
és ha néhány manapság nagyon népszerű, szakmai szempontból mégis
szörnyen rossz IT szolgáltatásra vagy termékre gondolsz, hamar
beláthatod, hogy a való élet szoftvereinek "pontozói" is nagyon
szubjektívek. Szóval ne várjunk csodát ettől a versenytől, de az ötlet
nagyon jó, csak szerintem sok jelentkező esetén fel kéne ajánlani a 3.
helyről lecsúszottaknak (mondjuk 10. helyig) is legalább tárgyjutalmat
pont azért, mert valószínűleg nehéz lesz objektíven megmondani a 3. és
4. közül, hogy kié jobb.

Ajánlani fogom az egyetemista ismerőseimnek, mert jó lehetőségnek tartom.

Magyusz