[Java lista] Maven m2e-core forrás helye

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2011. Ápr. 7., Cs, 10:45:55 CEST

Az m2e-core nem lett torolve, csak atnevezve (mivel a master atkerult az
eclipse git-re):

https://github.com/sonatype/m2e-core-tests/commits/rb-0.12.x?page=1

Ez a fenti a 0.12.x "release branch". The szerintem Igor megint elfelejtette
"push"-olni a release taget.

Miert kell neked pont a 0.12.xxxxx ?

Thanks,
~t~