[Java lista] JPA - Hogyan inzertáljak egy-több kapcsolatban lév? adatokat?

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Ápr. 12., K, 09:23:10 CEST

A példában ne keress gyakorlati értelemet, azt csak az elméleti probléma
szemléltetésére találtam ki. Valójában a users és a groups között
több-több kapcsolat van.
A CompanyType egy szótár elem. Egy szótár táblában fel van sorolva, hogy
milyen típusú vállalatok létezhetnek. Ezeket jelenítjük meg egy html
select-ben amit kiválaszt a felhasználó. Típusa valójában nem
CompanyType hanem Dictionary (ez egy általános szótár tábla) csak a
példában átneveztem, hogy ne kavarjon be az értelmezése.