[Java lista] JPA - Hogyan inzertáljak egy-több kapcsolatban lév? adatokat?

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Ápr. 12., K, 11:12:11 CEST

Két okból választottam kezdetben ezt a megoldást. Az egyik, hogy
kíméljem az adatbázist a másik meg a kényelem. Most ott tartok, hogy az
első szempont már nem érdekel annyira.

Hogyan tarthatnám meg a kényelmet? Mint azt a témafelvető levelemben is
írtam az entity bean-ek tulajdonságait a Jackson-al állítom be JSON
objektum alapján. Így nem kell "mező" szinten foglalkozom ezekkel a
dolgokkal, hanem egy sorból megvan az egész:

JobVacancy jobVacancy = mapper.readValue(formData, JobVacancy.class);
em.persist(jobVacancy);

Ez egy nagyon kényelmes eljárás. A formData JSON objektumban kb 25 db
tulajdonság van amit a Jackson nélkül egyesével kéne beállítani a
JobVacancy objektumnak.

A probléma azokkal a mezőkkel van amik valamilyen azonosítót
tartalmaznak pl egy szótár táblából. Ezekre írtam azokat a kiegészítő
setter metódusokat az entity bean-ekben amiket korábban kifejtettem.

Hogyan alkalmazzam egyszerre a Jackson-t és a em.find(cls, id) eljárást?
Az entity bean-ekben nem használhatok entity managert gondolom.

Köszi a válaszokat!

Mariák Kálmán
sirkalmi