[Java lista] JPA - Hogyan inzertáljak egy-több kapcsolatban lév? adatokat?

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Ápr. 12., K, 15:20:18 CEST

Eclipselink-et. Én még nem adtam fel ezt a dolgot egészen. Ha az a
probléma, hogy merge és persist után "rosz" bean -ek kerülnek az entity
manager memóriájába akkor megoldás lehet, ha ezen műveletek után törlöm
azt. Ezáltal egy JPQL lekérdezés során kénytelen volna a db-ből kiszedni
a friss verziót. Próbálkoztam a em.clear() metódussal de a tünet sajnos
változatlan. Mivel tudnám elérni, hogy felejtsen el mindent az EM és egy
alapállapotba kerüljön mintha webapp restart történt volna?

sirkalmi