[Java lista] Válasz: Re: optimalizálás

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2011. Ápr. 14., Cs, 14:06:33 CEST

Ne az ugyfel adjon speckot, szedd ki belole Te!

Persze hogy valtozik menet kozben, de a szerzodesben ez is rogzitheto. De nem az ugyfel dolga megcsinalni a speckot, legalabbis nem kizarolag, bar van amikor megcsinaljak. De olyan fejlesztest maganzokent sem vallaltam ahol ne lett volna meg elore az F es az NF kovetelmeny is.
Sent from my cellular