[Java lista] Válasz: Re: Válasz: Re: optimalizálás

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2011. Ápr. 14., Cs, 16:24:29 CEST

Nem hiszem, hogy rokonok viszik a rt / mt, mert akkor a projektet is ők
vinnék :) Inkább az van, hogy kb-ra tudják mit akarnak, és a költségkeret is
megvan rá. Aztán valaki elviszi a zsákbamacskát. Ők sem tudják, hogy mennyi
pénz / idő kell rá, csak egy belső becslés készült. Aki meg megnyerte, az
így járt: oldja meg.

Biztos sokkal tisztább lenne a dolog, ha a KS / RT szakasz után még lehetne
módosítani az idő / pénz kereten, de általában ez utóbbival nagyon
szűkmarkúan bánnak. És a nyertes sem kockáztatja a szerződésmódosítást.