[Java lista] soapenc:Array

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2011. Ápr. 19., K, 23:16:54 CEST

Sziasztok,

egy kis segítséget szeretnék kérni, egy meglévő webservice-t kell
átírni, ami régen php volt most viszont java lenne tomcat (jelenleg még
6) szerverrel.

A tárgyban említett struktúrával van gondom, nevezetesen, hogy amikor a
kérésben ilyen érkezik, akkor azt nem konvertálja megfelelően, és nem az
objektumok tömbjét/listáját adja vissza, hanem egy Element listát.
Persze ebből ki tudom hámozni, ami nekem kell, de azért zavar a dolog.
A szerver által küldött array struktúrát a túloldali (talán php) kliens
simán megeszi, persze a generált java kliens ugyanúgy nem, mint a service.
A kereséseknél arra jutottam, hogy arra kéne rávenni, hogy az
ArraySerializer/ArrayDeserilalizer osztályt használja a default
BeanSerializer helyett, de nem tudom hogyan. Ami példát találtam az a
klienseknél volt használható.

Sajnos a máik oldal miatt nem járható út, hogy a wsdl-t lényegesen
megváltoztassuk.

Köszi a segítséget.

Üdv,
KoZo