[Java lista] ManyToMany plusz mezok

Cpt cpt at freemail.hu
2011. Ápr. 28., Cs, 10:26:03 CEST

Sziasztok,  vannak JPA @ManyToMany relációim, és ezeket szeretném átalakítani, hogy a tábla ne csak a 2 referenciát, hanem egyéb mezőket is tartalmazzon és a Hibernate persze kezelje is azokat. Mivel a plusz mezők minden esetben ugyanazok és csak metaadatok, ezért szeretném elkerülni, hogy a kapcsolótáblára létrehozzak entitást. (Neten böngészve leginkább ezt találtam megoldásként.) Van ötletetek, hogy hogy lehet ezt elegánsan megoldani? Ha Hibernate-specifikus, az nekem még belefér.  köszi, Gábor