[Javalist] Maven + jwsc + war

Istvan Verhas istvan at verhas.com
2011. Dec. 4., V, 15:30:18 CET

Szia

Elvileg megoldható, de! A jwsc gondolom alapvetően azért kell, hogy a webservice réteget le tudjad generálni. Vagyis java forrás-t vagy class file-okat generálsz. Miért kell utána csomagolnia is, miért nem lehet ebből tovább hagyni a dolgozni a maven-t?

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi