[Javalist] Maven + jwsc + war

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2011. Dec. 7., Sze, 22:58:07 CET

Sziasztok!

Igen, a classifieres dolgot mar Istvan is mondta, ezzel az a gondom
hogy eclipse maven plugin nemigazan generalna magatol (sztem).
Marpeddig akkor deploykor sem kerulne ki (persze tudom megtudom
futtatni kezzel stbstb, dehat probalnam elso korben elkerulni).
A war plugin letiltasat nem probaltam (jwsc mar most is ugyanazzal a
nevvel generalja a file-t, es a file el is keszul csak war plugin irja
felul).
Volt egy olyan ambrandom hogy sima war:war plugin configgal megmondom
hogy: baratom mar kesz a war, ne probalkozzal. (Lesz egy kis idom meg
probalkozok vele).

Koszi az otleteket mindenkinek.

b0c1