[Javalist] Glassfish 3.1.1 jndi hogyan?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Dec. 7., Sze, 23:35:36 CET

Hi,

2011. december 7. 23:22:20 dátummal István Viczián az alábbiakat írta:
> Miért akarod a fájl nevében látni a verziószámot? :) Jobb esetben
> automatizmus telepít, te nem is tudsz róla. Ha mégis, a meta-inf-be
> bekukkolsz.

  Attól még üzemeltetés szereti látni, hogy melyik környezetben mi van kinn.
Ahol van 9 környezet, ott jó szolgálatot tesz, ha ránézésre meg lehet mondani,
hogy az 50-60 EAR-ból éppen melyik verzió került telepítésre. Láttam már
olyat, hogy a DM nem tolta ki egy-egy lábra az új csomagot... :)

> Én sajnos már elfogadtam, hogy az alkalmazásszerverek kényesek a
> fájlnévre, így finalname...

  Ezzel nem vagyok beljebb sajnos... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu