[Javalist] Maven + jwsc + war

hron at hron.me hron at hron.me
2011. Dec. 10., Szo, 15:17:45 CET

Szia,
Igen, valahogy volt egy rossz erzesem, hogy a projekt tipusat nem szabad
piszkalni, az az almoskonyvek szerint nem jelent sok jot.

A jwsc oldalan amugy milyen konfigot hasznalsz? Mutasd meg, hatha
egyszeruen csak azert szivsz, mert valami egyszerut elirtal. Megneztem a
jwsc ant peldajat, es azt kell mondjam, a tevesztes melegagya. Van egy
rossz erzesem mindig, amikor egy program a true/false -n kivul negyfele
jelolesmodot tamogat az egybites informacio jelzesere.