[Javalist] resteasy

Avramucz István avramucz at gmail.com
2011. Dec. 23., P, 14:26:43 CET

Hello!

Az is lehet a probléma, hogy van egy ilyen mapping-ed:

     <servlet-mapping>
         <servlet-name>PartnerServices</servlet-name>
         <url-pattern>/*</url-pattern>
     </servlet-mapping>

és van egy ilyen is:

     <context-param>
         <param-name>resteasy.servlet.mapping.prefix</param-name>
         <param-value>/</param-value>
     </context-param>

sztem az első nem szükséges, helyette a másodikat használd.

Talán szebb lenne, ha a <param-value> az "/rest" lenne, a
PartnerServices.java-t pedig ilyen módon alakítanád át:

@Path("/partners")
public class PartnerServices {

     @GET
     @Path("/getallpartners")