[Javalist] resteasy

Avramucz István avramucz at gmail.com
2011. Dec. 23., P, 14:38:43 CET

A Jersey gyakorlatilag csak ennyit igényel a web.xml-ben:

<servlet>
<servlet-name>ServletAdaptor</servlet-name>
<servlet-class>com.sun.jersey.spi.container.servlet.ServletContainer</servlet-class>
<load-on-startup>1</load-on-startup>
</servlet>
<servlet-mapping>
<servlet-name>ServletAdaptor</servlet-name>
<url-pattern>/rest/*</url-pattern>
</servlet-mapping>

AI