[Javalist] swing json rest

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Dec. 23., P, 17:26:13 CET

Sziasztok,

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az elképzelés az, hogy van egy
RESTful szolgáltatás, amit swing alkalmazásból hívok meg. A
kommunikáció JSON -nel történik.
Túrkálom már a kuglit egy ideje és nem találtam semmi olyat, ami nem
"taknyolás" szagú, de az is lehet, hogy bénán keresek :) Taknyolás
alatt azt értem, hogy meg kell írni az url meghívást, hogy milyen
formátumú adat érkezik, stb. Igazából valami olyat keresek, ahol
megmondom, hogy mi az url és "minden" mást (hibakezelés, adatformátum
felismerése, meg még biztos van pár dolog, ami most nem jut eszembe
vagy még nem gondoltam rá). Ismertek valami keretrendszert erre?

Előre is köszönöm a segítséget!

András

--
- -