[Java lista] Spring/Eclipselink - izolációs szintek

Istvan Verhas istvan at verhas.com
2011. Feb. 8., K, 21:34:21 CET

"Note that it is the application that bears responsibility for maintaining the consistency of runtime
relationships—for example, for insuring that the “one” and the “many” sides of a bidirectional
relationship are consistent with one another when the application updates the
relationship at runtime."
Ezt a JPA 1.0 szabvány idézetet épp a múlt héten kaptam "tanult" testvéremtől amikor én is a csodában bíztam. Egyszerű esetekben mondjuk nem is lenne csoda. Én arra jutottam, hogy ezt a logikát, ha már a jpa nem tudja, akkor az entitásba érdemes egységbe zárni olyan esetben amikor a kapcsolat cascade-olva is vagyon és ugyan abba az irányba. Ekkor elég

user.setExtension(userExtension)
em.persist(user)

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi