[Java lista] Spring jar-ok, hol vagyok? :-)

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2011. Feb. 15., K, 11:08:09 CET

A hír igaz, csak nem egy helyi orosz hetilap közölte, hanem a jereváni
rádió. :)
http://hu.wikipedia.org/wiki/Jerev%C3%A1n#Jerev.C3.A1ni_r.C3.A1di.C3.B3

"egy helyi orosz hetilapban a következő cikk jelent meg: Moszkvában
Mercedeseket osztogatnak....a hír igaz, csak nem Moszkvában, hanem
Vlagyivosztokban, nem Mercedeseket, hanem Moszkvicsokat Ă©s nem osztogtnak,
hanem fosztogatnak...."