[Java lista] SSO implementáció

Cpt cpt at freemail.hu
2011. Feb. 17., Cs, 00:00:27 CET

Kösz a választ mindenkinek, először megnézem az OpenSaml-t, akár még elég is lehet. Tudom, a kérdés többre vonatkozott. Ha mégis többre lesz szükség, akkor a második lépés a Shibboleth lesz. Magyusz, a kérdés ártatlan volt. Nincs semmilyen izgalmas újraírás a háttérben, csak egy unalmas technológia-bevezetés. :)  kösz, Gábor