[Java lista] [off] Hálózati forgalom irányítása

Istvan Verhas istvan at verhas.com
2011. Feb. 23., Sze, 21:28:39 CET

Szerintem is az apache httpd a megoldás. Ha szegény az eklézsia és csak egy IP cím van akkor valóban első lépésben ki kell bontsa az apache az SSL-t ahhoz hogy megtudja az URL-t ami alapján tud virtual hostolni. Viszont ez teljesen jól működik és külön virtual hostot tudsz definiálni minden egyes külön névre ha külön domain/subdomain tartozik az egyes app-okhoz. Mivel az SSL kibontásakor még nem ismert, hogy melyik virtual hostra fog beesni a kérés ezért nem lehet különböző certificate-t használni a különböző virtual hostokhoz. Annak viszont nincs technikai akadálya, hogy egy certificate több domainre is igazolja, hogy  ugyanaz a tulajdonosa.
A külön külön certificate-hez külön külön IP cím is kell. Ha persze beéritek egy self signed cert-el akkor ez nem érdekes.
Csak azért írtam le ezt viszonylag részletesen mert nekem hosszú időbe és tapasztalatba telt mire megértettem.

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi