[Java lista] JPA entity --> Json

Avramucz István avramucz at gmail.com
2011. Jan. 11., K, 20:52:21 CET

Ja, ha JavaScript mögé akarod tenni, akkor akár használhatsz Jersey-t
(jersey.java.net) vagy RESTeasy-t (jboss.org/resteasy/) is.

pl.:
http://jersey.java.net/nonav/documentation/latest/json.html#d0e1982
http://docs.jboss.org/resteasy/docs/2.0.0.GA/userguide/html_single/index.html#JAXB_+_JSON_provider

AI