[Java lista] Spring, JPA Entity, JSR-303

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Jan. 14., P, 15:17:22 CET

Sziasztok!

Megírtam első kis modulomat ami Spring-et és JPA-t használ. Frankón. :-)
Validálás még csak Javascript részről történik, ami még közlel sem
teljes megoldás. Mielőtt letárolnám az adatokat szeretném ellenőrizni az
Entity bean-eket, hogy valid adatokat tartalmaznak-e. Picit keresgéltem
és látom, hogy erre szabvány is van a JSR-303 személyében. Ilyen és még
sok más hasonló annotációkkal kecsegtet amiket egy Entity osztály (vagy
egy POJO) tulajdonságaira lehet beállítani:
@NotNull, @Min(100), @Email, @Pattern(regexp=”[a-z]+”)

Nagyon finom dolognak néz ez ki. Azt olvastam, hogy a Spring támogatja a
JSR-303-at, azonban mégsem állnak rendelkezésre a fenti annotációk,
pedig az egész Spring bent van a classpath-ben. Mi kell ehhez, hogy
működjön?

Válaszokat nagyon köszi!

Marák Kálmán
sirkalmi