[Java lista] log4j file létrehozás

Peter Olaj Peter.Olaj at amkai.com
2011. Jan. 25., K, 12:05:13 CET

Én nem találtam ilyen beállítást a FileAppendernél úgyhogy marad a saját.

Köszi
Péter

Feladó: javalist-bounces at javagrund.hu [mailto:javalist-bounces at javagrund.hu] Meghatalmazó Peter Verhas
Küldve: 2011. január 25. 12:01
Címzett: javalist at javagrund.hu
Tárgy: Re: [Java lista] log4j file létrehozás

A log4j moduláris. Az ami a fájlt létrehozza az az appender nevű holmi. Azt kell megkeresned, hogy az az appender, amit te használsz, az konfigurálható-e úgy ahogyan te szeretnéd. Van olyan appender, ami adatbázisba ír. Az például egyáltalán nem hoz létre log fájlt. Van olyan, ami JMS-be küldi a logokat. Nekem egyszer kellett egy olyan, amelyi minden egyes processzre külön fájlba írt. http://www.verhas.com/SimpleDateFormatFileAppender.java

Üdv.

--
Verhás Péter
ügyvezető