[Java lista] Jackson - deszerializáció

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Jún. 9., Cs, 22:52:48 CEST

Sziasztok!

Sikerült megoldani a Jackson-al!!!
Így kell használni:
Az entity managertől elkérjük az aktuális példányt:
BazaarDigs digsEntity = em.find(BazaarDigs.class, digsId);
Majd a böngésző által küldött json-t ráolvassuk:
mapper.updatingReader(digsEntity).readValue(digsData);

Szóval ez az updatingReader metódus a kulcs amit kerestem. Ezzel a
megoldással a legbonyolultabb formokat is pár sorból feldolgozom!

Minden jót!

Mariák Kálmán
sirkalmi