[Java lista] glassfish admin console

Balázs Hollósi hollosibalazs at gmail.com
2011. Már. 1., K, 17:02:24 CET

sziasztok

elkepzelheto, hogy valami gaz van a su.. oracle haza tajan? elkezdtek
nem mukodni a glassfish admin console-ok. van olyan gep, ahol a logban
a "admin console: initSessionAttributes()" resznel csend, a
bongeszoben redirect kozben megall, stb. nem nagyon talaltam infot, le
lehet tiltani a frissitesek kereseset, vagy ez mas hiba lesz?
csatoltam a logot, hatha lattok benne valamit. egy masik konyvtarban
egy szuz gfish intall ugyan ezt produkalja.

ubuntu x86, jdk 1.6.0.22, gf 3.0.1

koszi,