[Java lista] uj java error

Laja laja at freemail.hu
2011. Már. 3., Cs, 14:40:58 CET

Hi!

Nemrég jött ki Linuxra az új java verzió (1.6.0_24). Meglévő desktop
alkalmazásunk ezzel elszáll az alábbi hibával:

Thread[AWT-EventQueue-1,6,main]
sun.awt.X11.XException: Cannot write XdndAware property
         at
sun.awt.X11.XDnDDropTargetProtocol.registerDropTarget(XDnDDropTargetProtocol.java:79)
         at
sun.awt.X11.XDropTargetRegistry.registerDropSite(XDropTargetRegistry.java:554)
         at sun.awt.X11.XWindowPeer.addDropTarget(XWindowPeer.java:1633)
         at
sun.awt.X11.XComponentPeer.addDropTarget(XComponentPeer.java:1509)
         at java.awt.dnd.DropTarget.addNotify(DropTarget.java:493)
         at java.awt.Component.addNotify(Component.java:6688)
         at java.awt.Container.addNotify(Container.java:2567)
         at javax.swing.JComponent.addNotify(JComponent.java:4685)
         at java.awt.Container.addNotify(Container.java:2578)
         at javax.swing.JComponent.addNotify(JComponent.java:4685)
         at java.awt.Container.addImpl(Container.java:1068)
         at java.awt.Container.add(Container.java:927)

Korábbi java verziókkal nem volt semmi gond. Googliztam, de azon kívül
hogy még páran belefutottak ebbe a hibába, mást nem találtam.
Java kódot nem nagyon tudok mellékelni, mert egy elég nagy és bonyi
rendszert (örökölt ráadásul), és ráadásul nem mindig ugyanott
jelentkezik a hiba, de a hiba mindig ugyanez.

Kérdésem: valaki találkozott már ilkyennel? Mit lehet tenni? Várjak
Oracle-ra? Vagy álljak neki átírni a progit (mondjuk nem tudom mit kéne)?

Laja