[Java lista] deploy hiba

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Már. 10., Cs, 12:16:32 CET

Eredetileg tesztelo vagyok es a programozas az egyik a szamos hobbim kozul.
:-) Most is eppen olvasom Robert Jordantol a The Eye Of World regenyt. :-)
On 10 Mar 2011 11:37, "Istvan Benedek" <istvan.benedek at gmail.com> wrote:
> Megoldás: otthoni fejlesztőkörnyezet felszámolása és szabadidő
> kellemes eltöltése:)

 SATT/TestResult/local-hu.sayusi.java.satt.server.ejb3.TestResultLocal

jboss.deployment:id="jboss.jca:name=PostgresDS,service=ManagedConnectionFactory",type=Component
org.jboss.mx.server.registry.BasicMBeanRegistry.add(BasicMBeanRegistry.java:756)
org.jboss.mx.server.registry.BasicMBeanRegistry.registerMBean(BasicMBeanRegistry.java:233)
sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)