[Java lista] glassfish admin console

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2011. Már. 11., P, 15:25:53 CET

Sziasztok!

On 03/01/2011 06:36 PM, Ákos Gábriel wrote:

> Indiai programozok hozzak a szokott minoseget/szokasos oracle integracios
> szinvonal?
>
> 1.6.0.22 jvm ellenjavallt, .17 ota leakel.

A VisualVM is szar 1.6.0_23+ óta. A Tomcat processzt nem veszi észre
magától. Ha kézzel megadom neki, akkor észreveszi, de a Profiler fül
teljes egészében hiányzik, a Sampler fülön meg a Memory sampling alatt
inkompatibilis JDK-ra panaszkodik.

Sajnos én is úgy érzem, ezzel a felvásárlás dologgal nagyon rosszul
fogunk járni. Hozzák majd a megszokott Oracle minőséget.

Üdv,
Stivi