[Java lista] Válasz: Re: ant jar vs compiled source

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2011. Már. 16., Sze, 22:48:52 CET

Üdv,

Péter arra akart utalni, hogyha egy projektedben a build folyamatod
során fájlokat kell másolnod ide-oda, akkor a projekted a _Maven
szempontjából_ rosszul van felépítve, valamit nem konvencionális módon
használsz. Ha megnézed, a szépen felépített Maven projektekben nincs
is rá szükség. Ez új projektek esetén igen könnyen kivitelezhető,
modernebb eszközökkel, ha viszont már meglévőt akarsz migrálni, ott
már belefuthatsz olyanba, hogy szükséged van rá - akkor viszont marad
az általad már említett ták, hogy Ant task-ot hívsz.

Viczi