[Java lista] Válasz: Re: ant jar vs compiled source

Istvan Verhas istvan at verhas.com
2011. Már. 17., Cs, 09:06:15 CET

Az, hogy a maven-ben nehéz egy fájl másolást megoldani nekem olyan mintha arra panaszkodna valaki, hogy milyen használhatatlan ez az automata váltós autó mert nincs benne kuplung és sebességváltó így hát nem is használható. :-)

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi