[Java lista] Válasz: Re: ant jar vs compiled source

fisha fisha at freemail.hu
2011. Már. 17., Cs, 15:41:59 CET

Sziasztok!

Figyelembe véve, hogy - szándékaim ellenére - mekkora vihart kavartam kötelességemnek érzem helyzetjentést adni a témában. :)
Ahogy a meló engedte kicsit volt időm debugolni a scriptemet. Arra jutottam, hogy valóban nem a jar task a hibás, hanem az utána következő deploy (com.ibm.websphere.ant.tasks.WsEjbDeploy). Ha benne vannak a források az
inputjarban, akkor valamiért az outputból elveszik a sorokról szóló információ (tényleg, hogy hívják ezt hivatolsan, englishül?).

Googlizgattam az a WsEjbDeploy-jal kapcsoaltban, de eddig nem találtam semmit.

Üdv,
Dani