[Java lista] java levlista szerver az adatparkban

Istvan Soos syntern at sch.bme.hu
2011. Már. 24., Cs, 23:58:09 CET

Sziasztok!

A javagrund.hu szerver (amin a java levlista is fut) az adatparkban
van, kb. 5 éve került oda. Azóta a Sun Oracle lett, és nemcsak én, de
az akkori főnökeim sem ott dolgoznak, viszont az adatparkos
rendszergazdák nagyon szeretnék elérni a gép hivatalos tulajdonosát.
Gondolom azért sürgős, hogy fizessen a további tárolásért :), de csak
engem találnak, mert Sun-os sapkában még az én címemet adtuk meg
kapcsolattartónak. Én már nagyon nem vagyok sem illetékes, sem
tulajdonos a szerver ügyében, ráadásul most rövid időn belül
külföldről még nehezebb lenne utánajárnom.

Pedro, vagy egyéb Oracle-ös illetékes: kérlek próbáljatok meg
utánajárni a gépnek, illetve hogy mit is akarnak az ottaniak.

B-tervnek esetleg egy másik gép is átvehetné a levlistát (javaforum.hu?)

Üdv,
   István