[Java lista] Sonar?

Gábor Lipták gabor.liptak at gmail.com
2011. Május. 3., K, 14:01:00 CEST

Én használtam/használom. Nagyon jó, és az eclipse pluginja visszahozza a
fejlesztőkörnyezetedbe a problémák leírását. Csak ajánlani tudom.
Egyszerűen konfigurálható, a statikus kódelemző szabályokat
projektenként állítgathatod, szép grafikonok amire a projektmenedzser
agya örül. Maven projektre egy perc elindítani. Tényleg csak ajánlani tudom.